Missa inte årets Omform den 24 september i Borlänge.
I år har Omform temat “Virtual for real” och kommer att handla om den “nya” webb som vuxit fram under bara några få år, en utveckling som är intressant för alla som jobbar med form och marknadsföring.
Bloggar, Second Life och Youtube har idag blivit självklara platser för marknadsföring och varumärkesarbete.
Sverige är ett av de mest internetmogna länderna i världen och ligger längst framme i att skapa intressant marknadsföring i digital form. Det känns jättekul att kunna erbjuda så namnkunniga föreläsare som Matias Palm Jensen, Farfar, Stina Honkamaa, Carat och Peter Ingman från Newsdesk. Moderator för dagen är Viggo Cavling, chefsredaktör för branschtidningen Resumé.
Läs mer och för anmälan: www.omform.se
onsdag 22 augusti 2007
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar